Termene si Conditii

Termene Si Conditii

1. Date despre compania care deţine Site-ul şi care operează Magazinul online
 Magazinul online găzduit de Site-ul  www.lemnmarket.ro  este deţinut de LEMN MARKET SRL având sediul în Sat Tomești, Comuna Tomești, ÎNCĂPEREA NR.10,DIN CORPUL DE CONSTRUCȚIE C1, NR. CADASTRAL 60259-C1-U4, județ Iași, România, înmatriculată la Registrul Comerţului din Bucureşti sub nr. J22/1771/01.10.2015 având CUI :RO12818756  (numit în cele ce urmează şi proprietarul magazinului, PM). Magazinul online este operat în conformitate cu prevederile acestor Termeni şi Condiţii, care se completează cu prevederile legii aplicabile.
 
2. Aplicarea Termenilor şi Condiţiilor. 
Navigarea pe acest Site şi folosirea Magazinului online implică acceptarea în totalitate a Termenilor şi Condiţiilor. Utilizatorul site-ului si/sau Clientul declară că a înţeles pe deplin şi este de acord cu  Termenii şi Condiţiile prezentate mai jos.
Modificarea şi actualizarea acestora
PM  îşi rezervă dreptul de a modifica în mod unilateral orice informaţie din conţinutul Site-ului,precum şi de a actualiza oricând consideră necesar aceşti Termeni şi Condiţii, fără o notificare prealabilă.
 
3. Definiţii ale unor termeni folosiţi în Termeni şi Condiţii
Client Persoana fizică cu vârsta peste 18 ani sau, după caz, persoana juridică ce deţine un Cont, efectuează o Comandă şi în consecinţă acţionează în calitate de cumpărător, fiind parte alături de Vânzător, a Contractului de vânzare – cumpărare în formă electronică a produselor ce fac obiectul vânzării prin intermediul Magazinul online.
Comanda Document electronic prin intermediul căruia  Clientul indică o adresă validă de e-mail, Nume persoana Fizica, CNP (ori denumire Persoana juridica, CUI, J,), adresa livrare, aparţinând Clientului, care îi permit acestuia plasarea Comenzii și îşi exprimă faţă de Vânzător intenţia fermă şi irevocabilă de a cumpăra produsele selectate.Comanda conţine date personale ale Clientului. Odată cu complectarea  formularului Comanda , Clientul îşi dă expres acordul privind prelucrarea datelor sale cu caracter personal.
Contract Contractul de Vânzare – Cumpărare în formă electronică încheiat la distanţă între Vânzător şi Client, având ca obiect Produsele arătate în Comandă şi confirmate ulterior prin e-mail de către Vânzător, pentru Preţul aplicabil Produselor indicat pe Site şi confirmat ulterior prin e-mail de către Vânzător, plătit de către Client conform specificaţiilor din Termeni şi Condiţii.
Curier Compania specializată în curierat de bunuri, aleasă de Vânzător.
Produse PLACAJE din lemn, PFL, produse din lemn,accesorii, așa cum sunt acestea prezentate pe Site la secțiunea magazin online, cu privire la care Clientul a plasat o comadă acceptată ulterior de către Vânzător.

Site: lemnmarket.ro

Utilizator Orice persoană care vizitează Site-ul, chiar dacă nu plasează o Comandă
Vânzător Societatea  LEMN MARKET S.R.L Sat Tomești, Comuna Tomești, ÎNCĂPEREA NR.10,DIN CORPUL DE CONSTRUCȚIE C1, NR. CADASTRAL 60259-C1-U4, județ Iași, România,  înmatriculată la Registrul Comerţului din Bucureşti sub nr. J22/1771/01.10.2015 având CUI : RO12818756,

4. Politica de vânzare online
Magazinul online este destinat persoanelor fizice cu vârsta peste 18 ani și cu domiciliul ori reședința în România, precum și persoanelor juridice cu sediul principal sau secundar în România, care solicită livrarea Produselor pe teritoriul României.  PM  își rezervă dreptul unilateral de a selecta produsele disponibile, de a adauga sau înlatura anumite produse, de a efectua sau înceta oricând anumite campanii publicitare, precum și de a efectua orice modificare cu privire la prețul produselor.
Accesul pe Site și/sau la Magazinul online poate fi restricționat anumitor Utilizatori sau Clienți, în cazul în care proprietarul Magazinului online/Site-ului consideră că are motive justificate să considere că este prejudiciat prin activitatea /conduita respectivului Utilizator/Client sau că  se încalcă acești Termeni și Condiții, se comite un caz de fraudă sau se încalcă legea aplicabilă. Utilizatorul/Clientul al cărui acces pe Site, respectiv la Magazinul online, a fost astfel restricționat se poate adresa cu o solicitare departamentului de relații cu clienții, arătat la secțiunea “Contact”, pentru a fi informat cu privire la motivele restricționării.

5. Procedura de efectuare a comenzii
Crearea Comandă.  Pentru a se putea plasa o Comandă, Utilizatorul trebuie să indice o  adresa validă de e-mail, și completează  celelalte date solicitate (nume, prenume, CNP, nr. Telefon,  adresă livrare, etc.),  ori denumire Persoana juridica, CUI, etc.
Selectarea Produselor și adăugarea lor în coșul de cumpărături. După selectarea Produsului dorit, Clientul trebuie să selecteze opțiunea ”adaugă în coș”, după care Produsul este adăugat automat în ”Coșul de Cumpărături”, a cărui iconiță este vizibilă pe bara de navigare din partea dreaptă de sus a paginii. Clientul poate oricând verifica Coșul de Cumpărături făcând click pe iconiță ”Vezi  coșul”, prin care se deschide o fereastră separată în care sunt arătate toate Produsele selectate de Client.
Prin selectarea opțiunii ”COMANDĂ”se va deschide o pagină în care Clientul va trebui să introducă toate datele pentru încheierea tranzacției și livrarea Produselor, prin selectarea atât a metodei locului de livrare,  cât și a modalității de plată solicitată.
Modalitățile de plată acceptate sunt următoarele :
–           Plată prin virament  bancar
–           Plată în numerar la livrare
Finalizarea Comenzii se realizează făcând click pe iconiță ” Finalizeaza Comanda”.  În cazul în care Clientul a optat pentru altă modalitate de plată decât plată în numerar la livrare, acesta va trebui să efectueze plata Produselor din Comandă introducand toate informaţiile necesare, conform modalității alese, imediat după ce comanda este finalizată și plasată, în caz contrar Comanda nu este considerată conformă și nu va fi procesată, iar Clientul va trebui să reia procedura.
 
Modificarea/Abandonarea comenzii până la plată. În orice stadiu al efectuării comenzii, până la efectuarea plății, Clientul poate modifica și/sau abandona o comandă. O comandă abandonată nu va fi procesată și nu va naște niciun fel de obligații pentru proprietarul magazinului online.
 
Anularea comenzii imediat după plasarea acesteia și efectuarea plății, până la primirea e-mailului de confirmare a Comenzii. În mod excepțional, în cazul în care Clientul dorește, acesta poate anula o Comandă prin folosirea butonului ”anulare comandă”, condiţia fiind ca anularea să se facă în cel mult 15 minute de la plasarea Comenzii și înainte ca aceasta să fie confirmată de Vânzător prin e-mail. Această opțiune poate fi de asemenea exercitată,  sub incidenţa aceloraşi termeni şi condiţii, prin telefon sau e-mail, folosind datele de contact arătate la secțiunea ”Contact”  din Site. Anularea Comenzii va fi confirmată de Vânzător prin e-mail. O Comandă astfel anulată nu va da naștere nici unei obligații pentru Vânzător, atâta timp cât Prețul și taxele de livrare nu au fost încasate de acesta. În cazul încasării Prețului/taxelor de livrare, acestea se vor restitui Clientului în cel mult 14 (paisprezece) zile de la confirmarea anulării comenzii.
 
6. Procedura de confirmare a comenzii
 După finalizarea Comenzii și plasarea acesteia, Clientul va primi la adresa de e-mail furnizată în momentul înregistrării, un mesaj de confirmare a procesării Comenzii. Confirmarea va include o recapitulare a Produselor, prețului și modalității de plată alese, precum şi a adresa de livrare , modalității și costurilor de livrare. Până la confirmarea Comenzii, proprietarul magazinului on line nu are față de Client obligația de livrare.
Deși proprietarul magazinului se asigură permanent că toate produsele de pe Site, marcate ca atare, sunt disponibile, pot există situații excepționale (spre exemplu în cazul unor comenzi simultane; în cazul unor defecțiuni de ordin tehnic apărute în administrarea magazinului online etc.) în care un produs să fie totuși indisponibil, astfel încât comanda să nu poată fi acceptată.
In cazul aparitiei unei astfel de situații, Clientul va fi informat prin e-mail.
Ori de câte ori o comandă nu poate fi acceptată, indiferent de motive, Clientul va fi informat, aceasta fiind singura responsabilitate a proprietarului magazinului online.

7. Preţul
Prețul este stabilit pentru fiecare Produs în parte. Prețul arătat include TVA (în cota prevazută de legile în vigoare), dar nu conține taxele de livrare, care se evidențiază separat.
Prețul arătat în comanda finalizată și plasată, așa cum este confirmat ulterior prin e-mail-ul de confirmare a Comenzii, este prețul ferm pe care Clientul este obligat să îl plătească pentru Produsele comandate. Prețul arătat în comandă finalizată, plasată și confirmată nu se va schimba, indiferent dacă ulterior acelui moment PM realizează anumite campanii promoționale referitoare la aceleași Produse sau modifică prețul acestora.

8. Facturare şi plată
Pe baza datelor furnizate la înregistrarea Contului, proprietarul magazinului online va emite către Client factura în format electronic și o va trimite Clientului la adresă de e-mail furnizată de acesta. Clientul declară că înțelege și acceptă expres o astfel de modalitate de facturare.
Plata se poate face exclusiv în modalitățile indicate în procedura de efectuare a comenzii, respectiv :
–          În numerar, la livrarea coletului. Plata se face reprezentantului Curierului în momentul primirii coletului conținând Produsele comandate. Este indicat (dar nu obligatoriu) să aveți sumă exactă de numerar.
–          Plată prin virament  bancar .
În toate cazuri în care plata se face online, comisioanele bancare de orice tip (ex. de transfer, de schimb valutar etc) sunt în sarcina Clientului. și nu sunt incluse în Preț/taxele de livrare. Pentru informații legate de aceste comisioane va rugăm să va informați în prealabil la banca emitentă a instrumentului de plată/furnizoare a serviciului bancar.

Va rugăm să aveți grijă la e-mail-urile de  tip phishing !
PM  nu va cere niciodată să îi furnizați date bancare, datele cardului dvs. sau informații similare, prin e-mail sau telefon și nici nu vă va contacta telefonic sau vă va trimite un e-mail care să vă indice un alt cont bancar de efectuare a plătii sau să vă solicite plata cu mandat poștal sau altă modalitate tradițională de plată.  Dacă primiți o astfel de solicitare va rugăm să ne contactați imediat prin telefon sau e-mail la numerele /adresa arătate la secțiunea Contact.
Informații despre efectuarea unei plăți vă vor fi solicitate de PM doar în mod excepțional ca rezultat al unei solicitări ce ne-a fost adresată de dvs. sau când apar probleme cu o comandă lansată de dvs. Atunci când vă vom solicita date cu caracter personal prin e-mail, vă vom ruga întotdeauna să ne contactați telefonic înainte de furnizare sau să ne scrieți, folosind coordonatele indicate la sectiunea Contact.
Dacă primiți un mesaj prin care vă sunt solicitate (aparent) din partea noastră date specifice cu caracter personal prin intermediul unui link, nu răspundeti, nu dați curs celor solicitate, nu faceți click pe link și ștergeți imediat e-mailul respectiv deoarece este un posibil e-mail de tip phishing având ca scop furtul de identitate și/sau infectarea computerului dumneavoastră cu un virus/alt atac cibernetic. 
 
9. Livrarea
Livrarea Produselor comandate pe acest Site se va efectua exclusiv pe teritoriul României.
Livrarea se va efectua prin intermediul Curierului ales la libera sa apreciere de către Vânzător,Taxele de livrare sunt cele menționate în rubrica specială la momentul finalizării și plasării Comenzii, așa cum sunt confirmate ulterior prin e-mail-ul de confirmare. Prin finalizarea și plasarea Comenzii sunteți de acord cu plata acestor taxe împreună cu Prețul Produselor. Taxa de livrare se aplică pentru fiecare colet în parte.
 
După ce comanda a fost reconfirmata de Cumarator prin e-mail, cu indicarea costurilor de livrare curierat,  transport propriu Cumarator,  transport busra , aceasta va fi livrată de noi Transportatorului  (Curierului) și vă va fi livrată de către ei într-un termen estimativ de cel mult 4-6 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. În momentul livrării de către noi a Comenzii către Transportator (Curier) veți primi o înștiințare în acest sens prin e-mail sau sms la adresa, respectiv  numarul de telefon furnizate. În cazul în care din indiferent ce motive termenul de livrare arătat anterior nu va putea fi respectat, veți fi contactat prin e-mail și informat cu privire la termenul efectiv de livrare.
Pentru livrare veți fi contactat în prealabil de către Curier, căruia consimțiți să îi furnizam datele dvs. de contact în acest scop. La primirea Comenzii veți prezenta un act de identitate valid și veți semna AWB-ul/bonul de primire.
În cazul în care nu se reușește livrarea coletului după două încercări, coletul ne va fi returnat, urmând să suportați costurile și consecințele returnării. 

10. Momentul încheierii vânzării. Transferul proprietăţii şi al riscului
Contractul de vânzare-cumpărare este considerat încheiat doar în momentul în care Clientul primește prin e-mail confirmarea Comenzii din partea Vânzătorului. Informațiile existente pe Site  nu constituie un pre-contract sau alt angajament al PM față de Client.
Transferul proprietății și al riscurilor asupra Produselor intervine la momentul livrării coletului sub condiția efectuării plătii integrale a Prețului și  taxelor de livrare.

11. Dreptul de retragere a Clientului din Contract. Returul Produselor. Returnarea Preţului şi taxelor de livrare
Clientul se poate retrage din Contract, prin denunțare unilaterală, fără a fi nevoie să invoce vreun motiv, într-un termen de 30 de zile începând cu ziua livrării (ziua primirii coletului, așa cum este menționată pe AWB/dovadă de primire emisă de Curier).
Dacă decide să se retragă din Contract, Clientul este obligat să anunțe Vânzătorul, cel târziu în cea de-a 30-a zi calendaristică, calculată de la data livrării coletului (data livrării coletului și ziua când se împlinește termenul, intrând în calcul termenului de 30 de zile), prin completarea online la adresa de e-mail. office@lemnmarket.ro
În cazul retragerii, realizate cu îndeplinirea cerințelor de timp și de formă arătate mai sus, Clientul este obligat să returneze Produsele în starea corespunzătoare în care acestea au fost primite, nemodificate, , în ambalajul în care au fost primite,  în termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la anunțarea deciziei de retragere (ziua anunțării retragerii și ziua împlinirii termenului, intrând în calculul acestuia), în una din următoarele modalități :
–          Prin intermediul unui curier, ales de Client, la adresa de retur aşa cum e menţionată pe Site; în acest caz Clientul suportă taxele de curierat/costurile de retur;
 
–          Prin retur la adresa  magazinului, fără aplicarea unor costuri/taxe de retur.
În  cazul  în care Produsele nu sunt returnate în stare corespunzătoare, conform celor arătate mai sus, Clientul va suporta deprecierea acestora diminuându-se în mod corespunzător suma ce trebuie restituită Clientului de către Vânzător. Clientul este răspunzător pentru orice valoare diminuată a  Produselor rezultând din manipularea acestora în alt mod decât este necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor şi funcţionării lor.
În  termen de cel mult 14 (paisprezece) zile de la data returnării Produselor şi accesoriilor acestora, în stare corespunzătoare, conform celor arătate în acești Termeni şi Condiții, Vânzătorul va restitui Clientului Prețul acestora astfel cum a fost incasat  şi taxa de livrare plătită de Client Curierului pentru livrarea Produselor. În cazul care Clientul alege să păstreze anumite Produse şi să anuleze doar parțial Comanda, taxa de livrare nu va fi rambursată.
Restituirea  Prețului şi a taxelor plătite de Client pentru livrare se va face în aceeași modalitate în care aceste sume s-au primit, cu excepția plăților primite în numerar la livrare, care se vor restitui întotdeauna Clientului prin transfer bancar, în contul pe care Clientul este obligat să îl menţioneze în cererea de returnare a produselor
 
12. Garanţii
Pentru Produsele livrate Vânzătorul ofera garanție în condițiile legii, Produsele fiind însoțite de certificate corespunzătoare în acest sens.

13. Plângeri  referitoare la conformitatea Produselor
Produsele care fac obiectul comercializării prin intermediul magazinului online sunt produse noi, care nu prezintă defecte.
 
Clientul este rugat să acorde atenție Produselor și să ia în considerare faptul că, datorită setărilor propriului calculator/dispozitiv electronic, anumite culori reale ale Produselor livrate pot prezenta diferențe față de ce a afișat calculatorul/dispozitivul electronic al Clientului la momentul efectuării Comenzii. Aceste diferențe nu se vor considera neconformități.
În cazul în care Produsele prezintă defecte, constatate in termen de cel mult 2 zile lucrătoare de la livrare sau intervenite în perioadă de garanție, stabilită conform legii, Clientul se poate adresa cu o reclamație transmisă prin e-mail la adresa aratată la Secţiunea Contact sau prin poștă cu scrisoare recomandată cu confirmare de primire la adresa arătată la aceeași secțiune și să returneze Produsele, conform procedurii arătate la punctul 11 din acești Termeni și Condiții. Clientul poate de asemenea folosi pentru reclamație formularul ”plângere, completat online sau trimis prin e-mail/poștă cu confirmare de primire.
În cazul în care Vânzătorul constată reclamația Clientului ca fiind întemeiată, Produsele cu defecte vor fi înlocuite sau, în caz de imposibilitate de înlocuire, Clientului i se va restitui Prețul împreună cu taxele de livrare, în termen de 14 (paisprezece zile) de la soluționarea reclamației.
În cazul în care reclamația va fi considerată că neîntemeiată, Clientului i se vor returna Produsele, pe costul acestuia, fără vreo altă obligație din partea vânzătorului.
Despre soluționarea reclamației și soluția adoptată conform celor arătate anterior, Clientul va fi informat prin e-mail, la adresa furnizată la înregistrare.
In caz de rambursare de către Vânzător a Prețului și taxelor de livrare, se vor aplica în mod corespunzător prevederile punctului 11 din acești Termeni și Condiții.
 
14. Răspundere
Răspunderea PM – în eventualitatea încălcării cu intenție sau din neglijență gravă a  Termenilor și Condițiilor și/sau a Contractului, PM ca vânzător și proprietar al magazinului online va fi răspunzător pentru pierderile care sunt o consecință directă și previzibilă, în mod rezonabil, a acestei incălcări.
În orice caz, răspunderea maximă faţă de Client pentru orice pierdere sau pagubă care se produce în legătură cu o Comandă este limitată la prețul total al respectivei  Comenzi.
 
PM  nu răspunde pentru infectarea computerului unui Utilizator/Client cu viruși informatici, pentru atacuri cibernetice de orice fel, pentru pierderea datelor Utilizatorului/Clientului sau deteriorarea oricărui echipament hardware sau program aparținând acestuia.
 
De asemenea, PM nu răspunde pentru e-mail-urile de tip phishing sau pentru link-urile partenerilor care pot apărea la un moment dat pe Site.
Răspunderea Utilizatorului/Clientului: Utilizatorul/Clientul este responsabil pentru menținerea confidențialității datelor sale de Cont, pentru gestionarea accesării Contului și pentru activitatea derulată prin intermediul Contului, precum și pentru navigarea pe Site și link-urile partenerilor. De asemenea, Utilizatorul/Clientul poartă răspunderea exclusivă pentru realitatea/exactitatea/integritatea oricăreia și tuturor datelor furnizate proprietarului magazinului și pentru orice pagubă cauzată acestuia prin nerespectarea acestor Termeni și Condiții și/sau  a Contractului.

15. Prelucrarea datelor cu caracter personal
Informatiile inregistrate de Site-ul  www.lemnmarket.ro,  sunt destinate utilizarii de catre LEMN MARKET S.R.L in scopul livrarii produselor.
 Protectia datelor
Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicaţiilor electronice, site-ul lemnmarket.ro administrat de LEMN MARKET S.R.L, are obligatia de a utiliza in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de Client.
Datele  dvs.(Clientului) cu caracter personal vor fi utilizate în următoarele scopuri:                                                                
a) Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea și facturarea acestora;                              
b) Anulărilor comenzilor sau Solutionarea problemelor de orice natură referitoare la o comandă, la bunurile achiziționate;                                                                                                                 
c) Returnarea produselor conform prevederilor legale;                                                                                                          
d) Rambursarea contravalorii  produselor conform prevederilor legale;                                                                                
e) Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv oferirea de răspunsuri la întrebările dvs cu privire la comenzile dvs sau la bunurile și serviciile lemnmarket.ro .
  Clientul esti obligat sa furnizezi datele, acestea fiind necesare pentru crearea facturii pentru produsele comandate, predarea către transportator (Curier)  și livrarea lor la adresa Clientului . Refuzul Clientului rezultă anularea comenzii.
 
PM  poate furniza datele cu caracter personal ale clientilor, unor terti ce au calitatea de parteneri si furnizori de servicii de curierat (ex. Fan Courier, Urgent Cargus, GLS, Posta Romana , DPD) , transport marfă numai in baza unui angajament de confidentialitate din partea acestora, ce constituie act aditional la contractul de prestari servicii, in vederea realizarii scopului declarat la punctul 1.1, prin care ne garanteaza ca toate datele cu caracter personal sunt pastrate in siguranta si sunt furnizate in baza legislatiei in vigoare.
 16. Forţa majoră.
Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale din Contract  sau prevăzute în acești Termeni și Condiții, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, este datorată total sau parțial unui eveniment de forță majoră sau unui caz fortuit. Forța majoră este evenimentul extern, imprevizibil, absolut invicibil și inevitabil. Cazul fortuit este  un eveniment care nu poate fi prevăzut și nici împiedicat.
Dacă în termen de 30 (treizeci) de zile de la data producerii, evenimentul de forță majoră sau cazul fortuit nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără că vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.
 
17. Legea aplicabilă. Jurisdicţia
Acești Termeni și Condiții, precum și Contractul se supun prevederilor legii române. În caz de dispute, acestea vor fi soluționate de instanța de judecată competentă de la sediul PM, Utilizatorul/Clientul exprimându-și acordul în ceea ce privește această alegere de competență.